Penini

Ni som läste blogginlägget igår kunde läsa att Penini varit väldigt VRÅNG!? Idag va hon GULD!!!!
Lika argsint & motsträvig som hon kan vara, lika underbar kan hon vara! Idag va vi på Ingelsta igen, Sommarkvällshoppning. Ytterligare ett försök på 1.10 innan jag bestämmer mig för start på fredag tänkte jag... Inte så mkt att fundera på - hon va FELFRI denna gång!!! Nu ser jag med spänning fram emot fredagens tävling i Vikbolandet!

Josefin här denna vecka & sommarjobbar :) Hjälptes åt med stallet innan de första eleverna kom. Ove, Anna & jag red ut på Cicada, Hibbe & Sangria. Gick kanon! Josefin hade gjort klart allt när vi kom tillbaka så då for vi ut till unghästarna, har det bara gott. Stod o sov som små barn när vi kom :)! Sandra här o hjälpt mig med alla hästar. Badade Chazz innan det va dags för hemfärd. Tackar för denna sommar!

Red Sigill på banan, jobbade lite med bommar & gymnastikhinder idag oxå. Känns så fin!

Longerade WP innan ridning idag oxå. Idag va han SUPERFIN att rida :)! Jobbade vidare med övergångar, öka/minska volterna. Idag gick det att trava över markbommarna, vilka framsteg!

Jimbo fortsatt "vila", verkar vara svårt att få tag på ngn hovslagare :(

I övrigt en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0