Gislaved-Anderstorp

Torsdag innebar mest en massa stress... Red Hibbe & Siggan i skogen på morgonkvisten, endast joggingrunda. Ska ju åka o tävla ikväll :) Gislaved - Anderstorp. Fixade stallet tillsammans med Jenny. Sandra kom o red ngr hästar, Starlight & Penini i skogen, Jimbo på banan. Cicada & Sangria vila.

Eftermiddan gick åt till att packa bil & släp, mkt att tänka på när man ska iväg på meeting, är ju ganska orutinerad på detta! Tur att Sandra kom o styrde upp!

Resan tog ca 4,5 timme - gick kanon o köra! Väl framme hjälptes Jenny & jag åt att packa upp i väntan på Krille & Daniel.

Fredag

Sigill tävlade 1.10 = Felfri 1.20 8 fel. Jag är nöjd med hästen, själv hade jag kunnat rida lite bättre!
Efter en riktig fadäs med en banpersonal som ställde sig bakom hinder nr 2 & Hibbe blev "Ramsey" la jag in en protest som gick igenom. Vi fick möjlighet att starta om & tog oss igenom banan ngt forcerat & rev 2 st hinder. Är väldigt nöjd med Hibbe trots detta. Han utförde det jag bad om o bråkade inte!



Hibbe 1.30

Kvällen avslutades med grillning i förtältet :), gott!

Hemma på Ramsta hade allt gått bra! Moa & Sandra håller ställningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0