Guldsporrarna

Fredagen innebar tävling i Vingåker - Guldsporrarna. Penini & Sigill fick följa med. En varm & härlig dag med lite inslag av regn! blev mkt lyckad!!!! Penini skötte sig suuuuper! I Lb (1.00 m) hade vi 4 fel (jag missbedömde ett avstånd pga att jag ej gått banan - hann inte så hon sprang förbi 1 hinder) men det räckte till placering :). Likaså i Lb+5 (1.05 m). I denna klass rev vi B hindret i en kombination (trångt) men hon va så fiiiiin! Duktig tjej!

Med Sigill gjorde jag en kanonrunda i 1.10 klassen. Min egen plan höll hela vägen & det blev en superrunda - 0 fel & placering. I 1.15 klassen blev det inte riktigt fullt lika bra :( Jag slappnade av & kom inte igång direkt. 1 stopp & 2 rivningar men i övrigt en riktigt fin runda.

Mkt nöjd med dagen!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0