Påväg hemåt

Så va denna helg till ända :( Alltid tråkigt när det roliga tar slut!!!! Nöjd med helgens resultat trots Hibbes ngt tråkiga inställning till tävling ibland...!

Lördag

SIgill 1.20 8 fel, 2 rivningar (gick lite fort)
Sigill 1.15 SHOWKLASS Dängde av mig på hinder nr 1!!!! Hmmm, tur det va just en showklass, bara att sitta upp igen :) GIck super, felfri!

Sigill Gislaved/Anderstorp Nationell 1.20

Hibbe 1.40 8 fel, 1 rivning & 1 bakbensgång
Hibbe 1.15 SHOWKLASS Kan säga att han SHOWA till 110 %!!

Show i Showklassen... Gislaved/Anderstorp 




Söndag

Sigill 1.20 FELFRI!!!! Så himla fin runda - hon e min pärla!!!

Hibbe 1.40 KATASTROF från början till slut :( Hoppar helt suveränt dom sprången han gör 1-4... Tyvärr så va han tvungen att fortsätta sitt dåliga humör idag, trist men ingår i "paketet" liksom. Tack o lov va det väldigt längesen han gjorde det i en grundomgång så jag får vara glad för att han funkar så bra som han gör!!!

"Summan av kardemumman", jag är väldigt nöjd med helgens starter, trots Hibbes humör, han hoppar ju typ bäst av alla när han väljer att göra det :)!

Jenny kör o jag bloggar, bra jag har det :)!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrev ju min komentar på fel dag! Det var ju din tjusiga uppvisning, Hibbe, som jag kommenterade.

// Chopin/Ewa

2009-07-27 @ 21:09:45
Postat av: Chopin

Skrev ju min komentar på fel dag! Det var ju din tjusiga uppvisning, Hibbe, som jag kommenterade.

// Chopin/Ewa

2009-07-27 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0