Tisdag & Onsdag

Oj oj oj vad tiden springer iväg! Hinner inte blogga som jag vill :( Nedan följer en kort sammanfattning...

Alla unghästar har det kanoners i sina hagar. Trots blinning/bromsinvasion på gården klarar beteshagarna sig mkt bra! Idag onsdag har vi flyttat 1års stona till en ny hage på granngården :) Mysigt! Gick kanon o köra samtliga!

Hibbe jobbat i skogen samt haft 1 vilodag.

Sigill jobbat i skogen samt 1 "gympapass" på banan, känns fin!

Sangria 1 vilodag samt ett lättare joggingpass i skogen!

Jimbo 1 vilodag samt 1 konditionspass.

Penini 1 vilodag samt 1 joggingpass i skogen.

WP vilar fortfarande, vill att "bulorna" ska läka ordentligt!

Cicada joggat i skogen samt haft 1 vilodag.

Starlight ett joggingpass i skogen & 1 vilodag.

Stina, Bella & Jossan va här på tisdagen & red långritt i SPÖREGNET med mig & Sandra, härligt!

Eva varit är o ridit lektion idag (läs onsdag), gått superduper KANON!

Vi har varit på Kvarnen & handlat foder samt torvmix (boxarna ska skuras medans jag är o tävlar i helgen :)!)

Hämtat hö, imorgon halm.

Även hunnit med att kika på en häst samt hämtat transport idag (läs onsdag)

Puh, jo så hann jag även med att plocka 6 liter kantareller igår tillsammans med mamma, mums!

Idag har mormor & mamma varit här på besök, fikat & haft det mysigt!

Tack för att det finns snabbmat när inte tiden räcker till :) PIZZA!

Igår kom Jenny & Daniel med husvagnen vi lånat, så fin.

Nu har jag skrivkramp o är riktigt trött! Ska göra lite scheman för hästarna som är kvar på gården när vi åker iväg imorgon. Sandra & Moa håller ställningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0