Klar för dagen!

Ja ngr 5 inlägg blev det ju inte men väl 2 st... Nyäten sitter jag här i VM-semifinalpausen (ja hockey för er som inte är intresserade)! Krille vispar vaniljvisp för fulla muggar utan framgång... Vispen är trasig! Rabarber/Jordgubbspaj står i ugnen!!

När bloggen va fixad & frukosten uppäten fick jag besök, Tord Bonde kom förbi för att kika hur vi har det här på Ramsta, mkt kul! Vi gick runt & kikade på alla fina hästar, visade stallet & dess faciliteter :).

Alla hästar ridna idag oxå! Samtliga fått jobba riktigt mkt med övergångar, sidvärts, tempoväxlingar. Gått bra!

Lisa som äger Mysan & Sven va här med dotter & sambo, kul!

Förberett för morgondagens träning. ÖSLR har anordnat träning på Håcknesta i 2 dar för Mats Silver. Det va inte igår jag red för honom kan jag säga, sista gången va nog för 20 år sen!!!! Ska bli så himla roligt! Imorgon lördag följer Sigill & Penini med & på söndag Sigill & Hibiscus.

Nu är det dags för paj & vaniljvisp :)!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Bra jobbat med två inlägg:-) Lycka till med träningen i helgen, Klappa alla mina djur ifrån matte!

2009-05-09 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0