Kreativitet

Förstår att ni tycker att det är tråkigt när jag inte uppdaterar!? Men jag har ju så mkt o göra, vackert väder & hingstarna som går i stora hagar är ju så underbara att bara sitta o titta på :), skulle kunna fastna där i flera flera timmar!

Ja som ni förstår så mår de bra, har det underbart tillsammans!

Samtliga ridhästar går kanon!

I förrgår va jag lite arg & frustrerad, allt går inte min väg alla dagar... Börjar trots den vackra naturen tröttna på att rida runt runt i skogen... Det tar sån tid med banan, känns som om den aldrig blir klar!? Jag har en liten gräsplätt på gården som jag försökte rida på & det gick bättre än förväntat så jag bestämde mig för att samla så mkt material jag kunde på gården. Jag hittade röda & svarta vattenautomater i plast från kalkonerna som går att använda som ifyllnadsmaterial, oljefat, plankor, ngr trälådor, lite gamla stängselstolpar... Allt detta gjorde att jag kunde bygga små små lydnadshinder, ngr trav & galoppserier :) Kan säga att hästarna blev mkt förvånade när de skulle passera alt gå ner på gräset! Va??? Hinder här??? Hi hi, Sigill fick iaf arbeta på banan igår & det gick mkt bra.

Övriga hästar reds i skogen. Sabine här o praktiserar i två dar, kul! Hon är mkt duktig!!!

Nu i ilfart ner till hästarna, hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0