Tillbaka!

Det har varit en ganska så tuff sista vecka så jag har inte haft prio på att blogga!!!

Sista helgen i augusti tillbringade jag i Sthlm på Sthlm Horse Game - PANNKAKA!

Denna vecka har varit FULLPROPPAD hittills & det blir inte mindre arbete under den sista halvan av veckan heller - härligt! Men jag skulle verkligen behöva en häst/stallskötare!!!!

Banderas, Liten & Poppis har åkt hem till sina ägare. Holland har kommit ner på stall. Ska rida in honom samt förbereda & visa honom på Rådgivande Bedömning - kul!

Både Salto & Holland har badat samt blivit friserade :)! Börjat så smått med sadel/träns i stallet, går kanon med båda!

Övriga hästar går oxå bra. Det börjar närma sig Kvalitetstävlan med Sangria så vi finslipar på det sista.

Idag kom min nýa hinderpark - SÅ LYCKLIG! De gamla hindren jag fått låna av Alice ska målas & fräschas till.

Nästa vecka har vi Mats Silfver träning här på Ramsta - VÄLKOMNA!

Hemsidan är uppdaterad med massor med härliga bilder på alla unghästar, www.jawas.se!

Nu blir det kväller för mig & Krille - GO NATT!

Tack alla ni som kommer med glada tillrop, gulliga sms & omtanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0