Full rulle

Nu börjar dagen lida mot sitt slut... Middagen just intagen - MUMS!

Börjar i "fel ände" idag... Just tagit mig tid att fakturera, tänk att det ska vara så svårt att få iväg fakturorna! O just nu i skrivande stund kom jag oxå på att ngr av dem har blivit fel, missat en del saker :( Bara till att göra om!

Innan middagen & kvällsfodringen va Krille & jag bjudna till Anna & Tord för att fiska kräftor :) Spännande för mig som aldrig har gjort det! Vi agnade med gammal mört o hoppas på "KRÄFTLYCKA" inatt, imorgon kl 07,30 ska vi ta upp mjärdarna!

Sigill & HIbbe har ridits i skogen idag, gått superbra. Mot slutet av turen med Hibbe fungerade återigen hans kropp som den ska & han fick jordens energi :)!!! Jenny masserade honom på em & kände en stor skillnad mot igår, underbart! Provade "lerpaddarna" på båda hästarna idag, ligger väl inte så där jättebra tyvärr... Mina sadlar alltså till respektive häst! Tröttsamt, jag har just haft sadelutprovaren här & både stoppat & "byggt om" Hibbes sadel :(.

Jimbo, Cicada, Penini & Periska va på en lång härlig skrittrunda i skogen idag, skönt. Vi klev över stock o sten!

Arbetade en ivrig WP på stubbåkern. Gick väldigt bra. Övergångar, rakriktning, tempoväxlingar samt lite sidvärts.

Sangria arbetades på banan, känns så fiiiin! Bara 2,5 vecka kvar till Kvalitetstävlan i Örebro!

Så det va nog allt för dagen! Så åter till fakturorna!!!!

Jo just det, jag & Sandra följde med Jenny till hennes första RIKTIGA kund (förutom jag själv då....) för att prova ut ny sadel till hennes häst. Spännande att se hur väl dessa Impression Pads visar hur bra/dåligt sadeln passar hästen. Efter utprovningen käkade vi LUNCH på Stigtomta Pizzeria :) Vad tror ni om den då...??? GOTT!

Tack Jenny & Sandra för hjälpen i vanlig ordning!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!

Jasså ni va i Stigtomta idag o inte kom ni över o sa hej!! Kram på dig

2009-08-26 @ 19:18:37
URL: http://www.rocriskennel.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0