KM - 09

Fick en "körig" start på dagen, försov mig 2 timmar & 10 min!!!! Hade beräknat att jag skulle vara i stallet 05.30 för att hinna med allt innan det va dags att åka 08.15... 07.40 vaknar jag av att Krilles klocka ringer - PANIK!

Tack o lov har jag ju världens bästa Jenny som hjälper till, TACK!

När alla hästar som skulle ut va ute fixade vi WP, Sigill, Sangria & Penini, lastade dom & for till Ingelsta.

Penini startade 0.80 & 0.90, 4 resp 8 fel. Ändå väldigt nöjd med hennes rundor idag.

Idag va det så dags för Sangrias första "riktiga" tävling, 0.90. Sangria känns så fin på banan, gör sitt bästa hela tiden. Dagens runda slutade med 8 fel. Mkt nöjd!

Sigill behövde hoppa lite & fick gå 1.00 m samt 1.10 m idag. 2 väldigt bra rundor :)
1.00 A:0 0 fel, 2a plats (första gången hon gick mot klockan!)



1.10 A1:a 0, 0 fel 1a plats samt KLUBBMÄSTARE -09!!!



Debut för mig & WP... 1.00 m A:0 0 fel 1.10 m A1:a 0, 8 fel Väldigt väldigt nöjd trots att jag trillade av efter målgång :(!



Efter en lång lång dag på Ingelsta for vi hem för att ta hand om stallet... Återigen ställer Sandra & Jenny upp & hjälper mig :) När stallet va klart gav Sandra & jag oss ut i skogen & klättrade med Jimbo & Hibbe, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0