Tisdag

Låååång dag idag....!

Bara att vänja sig vid att vara själv igen, Moa åker hem till Sandviken! Tror inte riktigt att hästjobbet med allt vad det innebär riktigt va hennes "grej", det är fysiskt tungt, stressigt, långa dagar, mkt att komma ihåg, ett serviceyrke helt enkelt!!! Så, nu är jag tillbaka på ruta 1 med allt vad det innebär, ny annons, nya intervjuer... Men denna gång är allt redan förberett & klart & jag har lärt mig mkt om vad som är viktigt vid anställning av en hästskötare :)! Lillstugan är fantastiskt fin så jag hoppas att ngn är intresserad av jobbet!?

Tillsvidare får jag hjälp av Evelina & Josefin :) Ni är fantastiska!!!!

Tisdagen innebar vila för mina 2 guldkalvar som tävlade i helgen. Jimbo likaså!

Penini gick ett pass på banan med Josefin - hur fin som helst :)!

WP & Cicada i skogen, härligt!

Sangria jobbade ett pass på banan, med dressyrsadel (jo det är sant!!!) Ska ju tävla dressyr nästa helg, Helmer Ridcenter - SPÄNNANDE!

Lämnade tillbaka husvagnen, körde vattendunkar, kollade hästar på betet. Mockade ur X antal äckliga boxar, Jenny hjälpte till. Städade, städade o städade!

Va klar 22.30...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0