Vilken lycka

Hibbe & jag har varit ute o klättrat idag, 8 upprepningar i mördarbacken, de ni! Han skötte sig super, blev riktigt svettig!

Moa ledig idag så jag fixade stallet i väntan på Josefin & Brolly.

Josefin hade bestämt sig för att rida själv idag :)! WoW, vilket beslut!!! Berättade att hon tränat igår kväll & att hon ville göra allt själv idag. Efter endast 3 veckors arbete jobbade Josefin henne själv på lina & satt sedan upp utan problem! Skrittade & travade som om dom aldrig gjort ngt annat!

Likaså med Eva & Canamor. Jag började, skritt & trav. Red över ngr travbommar oxå, superduktig! Idag kändes Canamor riktigt fin, bärig, balanserad & lugn. När jag ridit ca 20 min va det så Evas tur :). Eva gjorde samma procedur som jag innan hon satt upp, gick kanon. Skrittade & travade alldeles själv - Super!

Att efter så kort tid se sina elever lyckas rida sina hästar själva är underbart - vilken lycka!!!!!

Red Jimbo på banan. Jobbade med trav/galoppbommar, fin! Ida fick avsluta ridpasset, gick kanon!

Alla hästar inne till lunch idag.

Nu är lunchen avklarad & 4 hästar väntar i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0