Galet underbar dag idag

Herregud vilken energi jag har fått :) WOW, stallet är nystädat (även alla biutrymmen), hästarna ridna, allt är smörjt, alla unghästar borstade, ridhästarna badade, hovarna oljade, stallplan krattad, gräset klippt (INTE små gräsmattor heller), allt gräs ihopkrattat, rabatterna rensade, blommor planterade, skräphögen eldad... osv osv osv...!

Tusen tack till Evelina, mamma, Ida, Krille, killarna - ni förgyller min vardag (läs helg!)!!!!

Det är längesen som jag kände mig såhär effektiv men ändå har så mkt fritid :) Måste bero på en hel massa saker, eller hur!?

Sangria vilodag idag. Penini gick ett ordentligt pass på banan, bommar, bockar & lite hoppning - funka SUUPER! Sigill kändes riktigt avslappnad idag (började med massage idag), långtur i skogen! Hibbe gick oxå långtur i skogen, superfin!

Salto som är skadad verkar tycka att det är ganska skönt att bli ompysslad fler ggr/dag :) Benen ser finare ut om ännu väldigt svullet men såret ser fint ut!

Nu ska jag ta tag i vårt lilla lilla (300 kvm) hus oxå... Har såååå mkt ren tvätt att vika :( KOM HIT O HJÄLP TILL DÅ!!!! Ska storstäda här oxå! Börjar så smått idag...

Sen bär det av till lilla mamma som ska ha hjälp med hatthylla, spegel spegel på väggen där... mm...

Hej hopp i full galopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0