Härlig dag!

Tack snälla för tipsen om rabarbermarmelad & rabarbersaft :) Ska bli!!!

Klockan är endast 15.20 & jag är klar för dagen, ja nästan iaf... Ska bort till hingstarna o pyssla lite, ta in de stora hästarna samt att veterinären kommer vid 17 tiden o ska vaccinera 2 st.

Började morgonen med att rida ut på Penini & Sangria varsin runda i solen - riktigt riktigt skönt! Båda jobbade på fantastiskt bra, va supersvettiga när vi kom tillbaka. Fick sköna välbehövliga duschar innan de fick gå ut i hagarna o rulla sig...

Evelina fixade stallet undertiden jag red.

Hibbe & Siggan fick fara till Mörtbol idag, va längesen. Båda två gick mkt bra. Ganska teknisk bana med många karaktärshinder som va svårplacerade. Banan va tyvärr väldigt väldigt tung & djup så det gällde att spara på sprången. Även dessa underbara individer fick varsit välbehövligt bad från topp till tå :)

Eftermiddan & kvällen ska ägnas åt tvätt, flyttkartonger, flytta upp lite saker i vårt torp, ska bli skoj!

Hejsan hoppsan!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej kusin. Skulle bara säga att jag har hittat hit. Via facebook. Kul att läsa lite om vad du pysslar med nuförtiden, även om jag inte kan nånting om hästar alls. Du verkar ju iaf ha det bra med hundar och hästar och hela kittet. :) Roligt! Ha det. Kram Sara.

2009-05-21 @ 17:40:17
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0