Måndag morgon

Härligt ännu en ny vecka, jag har massor att se fram emot :)! Wow! Trots att jag är helt slut efter helgens flyttande & tävlande känns det bra att gå upp idag. Evelina gör sin första dag på sin arbetspraktik, Moa kommer & kikar på jobbet, Emelie kommer & ska kika på rutinerna inför helgen!

I helgen hjälpte jag, Krille & Mattias min mamma att flytta. Lillebror har skaffat egen lägenhet & mamma har köpt nytt - gick kanon men det känns i hela kroppen att jag burit tyngre än jag borde...!

Igår va jag iväg med Div 1 tjejerna som red final i Surahammar. Sent lördag kväll bestämde jag mig för att ta med mig Penini, det fanns 1 st Lc & 1 st Lb som framhoppning. Sagt & gjort, klockan ringde 04.20 PIIIIIIP. Lastad & klar kl 05.30...

Fortsätter o skriva under förmiddan för nu måste jag fodra :)

Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0