Igång igen

Ännu en gång ska jag göra ett nytt försök att hålla bloggen vid liv. Familj, vänner, hästägare, läsare mfl har hört av sig o tycker att det är supertråkigt när den inte uppdateras - så nu tar jag nya krafttag!

Ja sen jag skrev sist har det förstås hänt MASSOR, så mkt att jag inte orkar skriva ner det!

Men lite kan vi väl beta av...

2 nya hästar har ju kommit till 1årslösdriften, Nazze & Totte. Ytterligare 1 kommer om ca en vecka. Sen är det fullt där!

2-3årslösdriften har oxå fyllts på med en kär gammal häst - Holland! Holland har varit uppstallad sen 1/9 och blivit inriden samt förberetts för Rådgivande bedömmning -09

Rådgivande gick SUPER! Så bra att de rekommenderade honom att komma tillbaka 2010, då som 3åring!!!

Nedan finns film att kika på





http://www.youtube.com/watch?v=mLtf3itX_zY


Ny häst i stallet oxå, Dreamflower II 2004 Dream of Heidelberg - Pablo

Ägs av Anne Erkillää, Åkers Styckebruk



Både Sigill & Hibiscus är återigen fräscha till min stora glädje!

Nu har jag under de senaste 30 min blivit utloggad minst 5 ggr... Blir tokig när jag väl tar mig tid!!!

Apropå tid... Numer har jag hjälp med mockningen var dag :) Äntligen har jag mer tid till det som är roligast o det jag får betalt för - hästarna & ridningen!! Numer har varje häst kvalitetstid varje dag!

I övrigt mår alla hästar bara bra. Det har varit en hel del skador o sjukdomar under hösten som gjort att vi besökt både kliniken på Strömsholm & Mälarkliniken ett flertal ggr (även Solvalla... här blandar vi o ger...) Men nu hoppas jag att vi får ett slut på allt detta!

Ha det gott mina vänner! Plikten kallar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0