Skridskobana Nyköping - Stockhom

Prata just med Krille, han är påväg till Sthlm i bil utan DUBBDÄCK (ja med tanke på gårdagen så tror man ju att våren är här...), det är SÅPHALT o INGA SALTBILAR syns till!!! Tycker att VÄGVERKET borde sköta sitt jobb bättre!

I övrigt har dagen innehållit allt jag kan önska mig :)

Började morgonen i sadeln på Magnum, red ut i ca 25 min, skritt & trav - INGA BOCKSPRÅNG IDAG!

Fortsatte sedan med en konditionsrunda på Hibbe - härligt!

Fortsatte sedan med att styrketräna Sigill - klättring på schemat.

Penini hade skrittdag idag, skrittade ut tillsammans med Josefin/Senseo & Sandra/Jimbo.

Samtliga hingstar har varit ute i sina respektive hagar idag - Tack Krille & Mattias de blev superbra!

Avslutade dagen med en lååång skrittrunda på Bentley - fick pulsa i djupsnö bitvis.

Imorgon står det VETERINÄR på schemat, Musse, Salto & Cordanone ska kastreras, vargtänder ska dras & hingströntgen ska göras på Holland - håll tummarna nu!

Har uppdaterat hemsidan ikväll www.jawas.se

Nu ska det faktureras!


Nyfiken Zadist 21/3-10


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas att det fortsätter att gå bra med Magnum! Jag och mamma är ridsugna som tokar! Speciellt mamma som ringde mig nyss och förklarade mycket bestämt att hon ska hoppa terräng med lilla hästen! :D

2010-03-22 @ 10:19:11
URL: http://zandramirellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0