ENERGI!

Vad jag älskar mitt jobb, mina/andras hästar :) Vilka underbara dagar det varit denna vecka!

Denna vecka har varit helt fantastik tillsammans med hästarna!

Sandra, Emelie & jag har varit "tvingade" ner på terrängbanan pga årets ÄLGJAKT - blev super!

   

Sandra & Rian             Jannica & Musse 
                                 
  

Emelie & Kenzo

   

Jannica & Liten

Onsdagen innebar träning för Sigill & Miro. Gick kanoners för båda två :)! Provade ett nytt bett på Miro (blir lite stark skulle man kunna säga...), inomhussäsongen är nog så tuff för en kille som mäter minst 175 cm över havet med en galopp som är enorm (så jag måste få lite hjälp till självhjälp). Sigill den lilla "räkan" hoppar KANON just nu :) till mammas stora glädje! Tack Jane för att du fått mig på rätt spår igen, det är så skönt!

Torsdagen innebar träning för Salto & Holland, första första någonsin!
Lilla Salto beter sig världsvant, ridhuset va fullt av hinder, murar, klossar & annat spännande att titta på... O han gör inte sken av att ens bry sig om det :) Att han sedan hoppade kanon & klarade av en liten bana felfritt gjorde ju inte träningen sämre WOW - vilken häst jag har!!!!
Holland som dagen till ära fick vara i ridhuset med en dam skötte sig EXEMPLARISKT! Även han verkar världsvan :) Dock gick koncentrationen då o då till vackra Queen men oxå Holland klarade av att hoppa en liten bana (innehållande murdelar för den delen) - säger bara att våren 2011 blir superrolig!!!

Mysan fick även hon ett träningspass på banan - i STORMEN! Idag va det lite svårare att hålla koncentrationen på mig & på arbetet... Var e mina kompisar????????? Idag blev det ngr varv i skritt till slut iaf & vi avslutade när hon va som duktigast :) Måste få till traven nu!

De andra hästarna har trimmats på fältet & på terrängbanan under veckan :) I helgen blir det hoppning för vissa & jogg för andra!

Stallgänget, Jannica, Sandra, Emelie & Jenny!

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0