34 år

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!

Ännu ett år äldre men oxå klokare :)...!

Fullspäckad dag (ja som vanligt...) Började morgonen med att hjälpa Josefin i stallet. Red Hibbe i skogen, övergångar samt tempoväxlingar, fin!

Hovslagaren här & slog på tappsko på Jimbo :) Äntligen kan han ridas igen. Linda, hans ägare här o red honom idag - gick superbra!

Longerade Sangria som behövde vila ryggen från mig en dag, gick bra.

Red WP på banan. Idag va det dags för hoppning... El kanske inte... Idag va första gången jag fick ett smakprov på vad han kan hitta på för ngt när han blir spänd - springa FORT helt utan kontroll. Tack o lov gick allt bra & jag kunde fortsätta min planerade ridning. Arbetade med gymnastikövningar, gick mkt bra!

Klättrade med Sigill, mördarbacken igen :) X 8!!!! Duktig tjej!

Avslutade hästdagen med ett lättare pass på banan med Penini, känns fin :)! Tur det för imorgon är det tävling, Vikbolandet!

Kvällen avslutades med familjen + Jenny :) God mat, tårta & massa paket! Bland annat fått en HINDERPARK!!!!! Tusen tack till alla som förgyllt min dag!

Nu är klockan slagen Navy CIS :) God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0