Fredag

Red Hibbe på banan i morgonsolen, härligt! Arbetade med jämna galoppspång, korta & långa, hoppade studs, kändes mkt fin :).


Carola & jag red ut på Cicada & Sangria, en lugn tur med mkt skritt.

Lisa kom & hjälpte till med att bygga & lyfta bommar, tack!

Trimmade WP på banan, red över bommar, jämna galoppsprång, korta & långa. Hoppade liten bana, gick kanon!

Sigill fick göra exakt samma arbete som WP, gick oxå väldigt bra!

Sandra trimmade Jimbo på banan, lika arbete som jag, gick riktigt riktigt bra!

Sandra red även Penini på banan, öka/minska volten, övergångar, såg väldigt fin ut.

När jag va klar med alla hästar kom Stina & Josefin, tränade. Gick bra för båda :)!!!

Framåt kvällen for jag & Krille o hämtade en mindre lastbil :)!

Go Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0