Soligt soligt

Vilken underbar dag :) Sol från tidig morgon till sen kväll!

Idag fixade Josefin hela stallet själv medans jag passade på att rida 2 st innan första lektionen. Är så glad att hon är här o hjälper mig denna vecka. Det är ordning & reda, fort går det oxå!!!!

Konditionspass för Hibbe & WP idag - kändes mkt fina båda två!

Jossan här o red lektion. Brolly vilat 1 vecka så vi tog det lite lungt o jobbade med att renodla hjälperna, gick super.

Sussie med familj här o kikade på mig när jag trimmade Sangria. Vilken energi den hästen har - sanslöst! Hon blir bättre o bättre för var dag som går oxå - kul! Idag tränade vi med lite blomlådor, bord & stolar på "domarplats", bommar som inramning. Idag va hon riktigt "på" så emellanåt blir det lite hastigt så jag får tänka på att själv rida i "slowmotion". När jag ridit klart for vi bort till 1årshingstarna. Nisse & Fläcken for hem till Åkers Styckebruk igen. Tackar för denna tid! Ni är redan saknade!!!!

Josefin, Jenny & jag konditionstränade Cicada, Sigill & Penini. Riktigt fina alla 3!

När alla hästarna va badade fick de eftermiddagsmat för att sedan avnjuta kvällen i hagarna igen - sval härlig kväll utan en massa insekter.

Krille, jag, Jenny, Daniel, Björn & Ina avslutade kvällen vid vattnet med grillning & blåbärspaj :) (OBS! Jag har själv plockat de blåa bären!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0