Tisdag

Efter en lyckad måndagkväll vaknade jag med ett leende på läpparna :)!

Josefin & jag hjälptes åt med stallet medans hästarna fick vara ute en stund innan det blev "insektsinvasion"! Hela denna dag gick i ett rasande tempo o det kändes som om jag inte hann med ngt :(

Sandra, Josefin, Jenny & jag tog iaf en låååång skrittrunda med Cicada, Persika, WP & Penini. Först klättrade vi lite sedan gick vi över stock o sten i skogen, härligt!

Sangria jobbades på banan, ett riktigt svettigt dressyrpass. Hon går bättre men har väldigt svårt för galoppen... Lättare när jag lättar upp sitsen lite. Jobbade vidare på övergångar, tempoväxlingar, rakriktning.

Red även Hibbe på banan, markarbete med travbommar, galoppbom på volt samt en gymnastikserie. Han va så superduperfin!

Sigill & Jimbo vilade idag!

Börjat planera för hagbyte av samtliga unghästar... Massa tråd att dra - skönt att det bara är isolatorer & tråd som ska sättas iaf :)

Efter ett hett tips av Sandra så har jag börjat bada hästarna i lite barnolja blandat med schampo - JISSES vad FINA dom blir!

Har även tagit en massa foton men de ligger kvar i kameran o den hittar jag inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0