Söndag...

Dagen började kanske inte så bra... Tog en härlig morgontur på Hibbe :) Började strålande, pigg o glad! Sen va det som om ngn huggit honom med kniv... BOCK & TVÄRVÄNDNING - DUNK! O så låg jag där o sprattla på marken... Tack o lov att han är snäll, stod tålmodigt kvar o vänta på att jag skulle sitta upp o vår tur skulle fortsätta. Såhär i efterhand har jag större förståelse för honom :.(, ont igen! Denna gång är det hals o nacke! Antar att det är lite sviter efter den senaste träningen, Hibbe är ju inte så förtjust i alla övningar han måste göra... Spänner sig o då får kroppen lida!

Red Penini o Blomman på banan, gick toppen båda två!

Även Sigill reds på banan. Jobbade ett lite längre pass än vanligt... 40 min idag :=). Galopperade för första gången sedan vilan - kändes superfin!

Måndag
Blomman o Penini fortsatte på banan idag oxå. Blomman kändes lite trött o motsträvig. Kanske behöver hon komma ut i skogen igen o bara få busa av sig lite!? Penini va superfin!

Longerade Hibbe, såg riktigt fin ut.

Sigill vilade!

Tisdag
Sandra o jag red ut på Hibbe o Penini, en lugn liten runda i skogen. Hibbe fick massage under kvällen. Kändes dock mkt mjukare i nacke o hals idag än igår. Förmodligen gjorde vår lugna skogstur sitt till.

Longerade en ngt smått "tokig" Sigill på banan - piggelin!

Longerade även Blomman, mkt fin!

På eftermiddan va jag o kikade på en häst med en elev, gick mkt bra. Tror att det lutar åt att hon vill ha honom!?

Beställt julklappar :)

Nu är det Hell´s Kitchen - FINAL!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0