"Tänker inte alla som jag?"

Trots att jag har mer tid nu än tidigare har denna vecka varit fullsmockad med "TO DO". Endast 1 kväll har jag varit hemma...

Måndagkvällen innebar föreläsning på Culturum, "Tänker inte alla som jag?" med Chris Sundqvist. En helt fantastisk insiktsföreläsning. "Den som vill leda andra måste först kunna styra sig själv."

Föreläsningen kommer åter i Februari till Culturum - GÅ PÅ DEN! Den kan förändra ditt liv :)!

www.proaktivtledarskap.se

Alla hästarna fick en skrittdag idag efter en hård 3dagarsträning!

Tisdagen innehöll oxå en mängd händelser. Jobbade Musse i corallen en stund innan det va dags för sadel igen, Jenny höll o jag hängde, gick kanon.

Blomman o Penini vilodag.

Hibbe jogging i skogen. Sigill samma sak.

Onsdag
Vilodag igen för Blomman, tror hon behövde det! Även Hibbe fick en vilodag. Penini reds i skogen, likaså Sigill.

Kvällen avslutades i Svalsta, Tuna Församlingshem. Öppet hus Aloe Vera - tyvärr gav denna kväll ingen utdelning alls men jag fick en Affärspresentation av proffsiga Eva Lundqvist :). Hästarna går i lite större hagar nu när det frusit på... LYCKLIG va ordet enligt Sigill...



Torsdag
Samtliga hästar har klättrat idag - jobbigt! Kylan håller i sig :( Ja det är på både gott o ont, hagarna är bättre men det börjar bli lite halt!

Kvällen avslutades på Håcknesta, träning!

Fredag
Lastade Blomman o for till Smedstorps ridhus. Gick super!!

Penini o Sigill vila idag - GLASHALT!

Hibbe o jag halkade oss ut i skogen en sväng...

Hovslagaren här o verkade 2 o 3 åringarna - TOPPENDUKTIGA! Spolade deras ben o lät dem stå ngr timmar i box :) Åh vad jag längtar tills jag har dom uppstallade igen!

På kvällen åkte jag till Lövsund för att kika på Åsa som tränade dressyr för "Tysken" (minns ej hans namn), tyvärr va jag sen som vanligt o hann precis se när hon gjorde sista halten :(

Lördag
Lastade Blomman o Penini o åkte till Smedstorp igen, jobbade övergångar med båda. Lite bommar o lydighet. Blomman gick super igen. Penini lite ovillig att arbeta i "den nya formen"... Bättre på slutet!

Veckan har inneburit en hel mängd träning med Nazze oxå, dags för hovslagaren nästa vecka o vi vill så gärna få tag i honom utan tvång! Det verkar ha gett resultat... Bilderna får tala för sig själva! Bra jobbat Sandra!

       

Söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0