Grusgropen

Full rulle mot juli... inte många dagar kvar!!!! Vad tiden går fort!? El är det kanske bara jag som "springer på" i full galopp??? Hmmm... Känns som om sommaren är här nu?? Det känns iaf så på min rygg!!!!

Ridit alla hästar idag oxå ;) ovanligt va...??? De känns fina. Jenny fortsätter att jobba med massagen & känner en stor förbättring på Sigill - kul!

Lisa (Peninis ägare) med lägerbarn samt fam Olofsson (en valpköpare) va här & hälsade på idag, kul! Visade runt på gården samt for upp till 1årshingstarna. Lena hade Nova, Nakens lillasyster med sig - GUUUUD så SÖÖÖÖT! Till min stora förtvivlan så kom jag på när de åkt att jag glömt ta kort ;( Hoppas vi ses snart igen!

Ännu en ny häst har kommit, Chazz, 9årig valack som ska ha lite skönt sommarlov på Ramsta medans matte har semester!

Ramsta har blivit en "grusgrop"... Var tog banan vägen??? Staketet är ju tvättat o klart för att sätta upp juh!? Eleverna hör av sig om träning & läger, hästägarna vill lämna hästar! Krille sliter som ett djur, sladda, salta, vattna, välta, rida, sladda, salta, vattna, välta, rida.... Jihoooo... Det blir säkert bra om ett tag....!? Håll alla tummar ni kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä nu ska jag vila ögonen, ska upp sådär hiskeligt tidigt imorgon, träningshelg för Mats Silfver :) Alla hästarna ska vara med!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0