Stallänka

Det har varit väldigt tyst o tomt i stallet denna vecka :.( Jenny hemma med brutna revben o så har svinet tagit henne! Sandra har varit här nästan alla dar så lite sällskap har jag ju haft - kanon!

Idag har jag tömkört Sigill på banan i skritt. Jobbade med sidvärts o lite skrittbommar, såg fin ut. Betydligt lugnare än igår...

Longerade Blomman, va riktigt riktigt fin idag :) Mkt mer avslappnad samt blivit lite starkare.

Penini o Hibbe vilodag idag.

Krille o jag har varit i lösdrifterna under förmiddan o fixat ytterligare en silageplats till de stora killarna - Holland som numer är världsvan har tagit över ledningen i hagen o låter inte alla få äta i lugn o ro. Hoppas det är avhjälpt nu med 2 st separata utfodringsplatser samt 2 st ligghallar!?

Småkillarna njuter i duggregnet - inte en tanke på att stå torrt!

Nu ska jag ta tag i vårt hus - måste städa o då menar jag verkligen STÄDA!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst = Holland ;)



Skönt att höra att det går bra ! =)

2009-11-22 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0