Häst/Kiropraktor

Jaa, äntligen helg säger vissa!!! Själv säger jag äntligen en hel rygg!!!

Började dagen knackigt... Värk, värk o värk! Fick hjälp av Krille & Mattias i båda stallen - TACKAR!

Efter lunch kände jag mig så pigg att jag vågade mig upp på Hibbe, tog en härlig tur i djupsnön :) En riktigt glad Hibbe tog med mig runt på byggden utan bus!

Tog även en sväng på Blomman, även hon skötte sig utmärkt!

2 trötta hästar fick komma in i nyhalmade boxar o mumsa lite mat.

Sandra & Anna red ut på Penini & Catten, gick bra.

Sandra hann även med Jimbo (gick mindre bra idag...)

Själv for jag bort till Torp för att fixa med hingstarna.

Då det inte hunnit bli mörkt bestämde jag mig för att rida en liten sväng på Salto. Sadlade & tränsade i boxen idag, gick kanon!

Utan hjälp satt jag upp o red iväg. Skritt & trav runt hela gården :) WoW vilken härlig känsla!! En mkt mkt duktig kille fick massor med beröm, mys & pyssel när vi va tillbaka i stallet.

Passade på att frisera samtliga hingstar oxå :)

Imorgon är det Holland & Musses tur!

Har ägnat de sista timmarna till att uppdatera hemsidan med SALUHÄSTAR www.jawas.se "Hästar till salu"

Nu blir det soffan o melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 12:03:55
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej lilla vän! Har du hunnit sova ikapp? Hoppas våren kommer snart - jag är också trött på det här!!

2010-02-19 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0