Helg

Fortfarande ryggskott, det går liksom i skov... Känner mig hur bra som helst under ngr timmar & då är det full fart på mig för att sen göra så ont att jag blir ståendes :(

Igår hade jag suverän hjälp i form av praktikanterna Sandra & Sabina & mina bästa stalltjejer Sandra & Jenny - dagen gick i ett rasande tempo!

Alla hästar skrittades :) Jag kunde skritta 2 st!!!!

När vi tog in hingstarna innan solen gick ner passade vi på att ta lite kort på dom :)

       

Sandra i stilstudie, pulsar genom snömassorna för att ta sig in i hagen :)



Oooopppssss, där trampade Zadist av skon...



Salto Caballo 2007 Spender S - Cagancho

Mysterious Boy 2006 Sv. Ridponny



Conrisjo 2007 Upgrade - Lux Z

Tog tyvärr inga kort på Zadist, kommer en annan dag!

Idag, lördag är jag helt allena i stallet, önska mig lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0