7 mars

Ännu en morgon med 23 minusgrader men strålande sol!!!

Igår frös vattnet för första gången i vinter :( Sista tiden har varit alldeles för hektisk för att jag ska orka med att blogga. Nu börjar det mesta falla på plats, solen tittar fram o energin kommer tillbaka :)

Idag åker Dreamflower hem efter 5 månader på Ramsta - önskar Anne lycka till med försäljningen!

www.dressyrcenter.se

Jag har en D-ponny hemma på vidareutbildning, Picaro. Ägs av Fredrika von Plomgren.

Utbildningen & förberedelserna med 3åringarna fortskrider :) Går kanon!

Mina egna hästar känns riktigt fina. Hibbe placerad 3a i 1.30 förra helgen :)

Sigill & Penini är igång igen!

Nu tar jag nya tag med bloggen, påminn mig!


07.15 onsd 3 mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0