Life must go ON!!!

Idag har det gått 1 månad & 3 dagar sedan vårt livsverk gick upp i rök (både bildligt & bokstavligt)!

       

Det här är det som återstår av våra fina boxar...



Bilderna talar för sig själva, vad kan jag skriva? Det är en sån stoooor sorg så den går inte att beskriva i ord!

Livet går som sagt vidare...

Det gäller att fånga dagen & dess ögonblick :) Jag (vi) kämpar vidare...

De sista veckorna har bjudit på just såna här ögonblick jag aldrig glömmer!!

Här är Emelie, Jenny, Alexandra & jag dagen efter branden, den 9/9 2010

           

Det är lycka!!!

Tror aldrig jag längtat så mkt efter att få åka till stallet som jag gjorde den där natten den 8/9 2010, vi hade bestämt oss för att rida ut tillsammans dagen därpå & njuta av att alla hästar klarade sig!

Helgerna har sett ut precis som innan branden, tävlingar!



Miro 6e plats Vingåker, 1.10 (el va det 1.20?) cm :)

Vi har även varit nere vid vattnet på Torp med hästarna

   

Filminspelning med 5 st stod på schemat för 2 veckor sedan INGA LINDSTRÖM
(dock ingen Penini med denna gång)

           

Underbara dagar på Wahlsunds Säteri (Sparreholm)

Idag har jag haft en SUPERDUPERDAG med ALLA hästar :)
Miro har fått massage så han fick en välbehövlig vilodag (efter vår WILD & CRAZY tävling igår).
Har skrittat på Mysan (My First) 2 hela varv på ridbanan (alldeles själva!), övat start & stopp - så duktig!!!

   

Salto, Musse, Rian, Yvanna, Liten, Sigill & Hibbe har alla varit nere på terrängbanan idag - ALLA har hoppat över olika stockar & gått i trappan (både upp & ner) - kanonduktiga! Men vi sparat huset & båten tills senare :)

       

   



Så här vackert är det nere vid terrängbanan!!!

Helgen ägnades åt tävling men oxå fotografering & videofilmning av en saluhäst.

Nactime
2004
Nactus - Burggraf
Ägare: Jenny Westman

       

   



Liten som han kallas rids här av Victoria Rönngren

Oj oj oj, vilken tid det tar att blogga (trots minimalt med text), en bild säger mer än 1000 ord!

Det va allt för nu, nu vet ni att jag gör det bästa jag kan av denna tragiska situation!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0