Tyngre än andra dagar...

Idag har jag inte så mkt att skriva egentligen, en tung & trist dag helt enkelt!!!

Just hemkommen från stallet, ägnade kvällstimmarna åt att klippa Miro - blev så fin så & så fick även han ett nytt täcke, Bucas Celtic Stable :) Nu är de bra snygga mina stora killar!

Sigill, Miro, Hibbe & Holland har joggats idag - tiden räcker inte alltid till när jag är själv, tyvärr! Sen va vi hos advokaten på eftermiddan oxå... Gick bra, går sakta men säkert framåt, skönt att ha ngn som för vår talan!

Ser fram emot morgondagen, då ska jag åka med Salto & Holland till Jane & träna - skoj!

Så ska även de andra hästarna få trimma lite på hemmaplan :)

Nu ska jag kika på dumburken & invänta John Blund, Zzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0