Nu är glada julen slut slut slut...

Äntligen kom kylan tillbaka :) Bättre iskallt än töväder - allt blir ju blött o kallt då!

Idag har allt gått som på räls...

Började morgonen med en ordentlig tur i skogen på Hibbe, han älskar det verkligen! Underbart att höra hur snön knastrar under hovarna, rimfrost i skägg, man o svans :)

Fortsatte sedan med Sigill, en kortare sväng då hon vilat 1 vecka, pigg o glad.

Blomman fick gå en helt ny väg idag, över färister!!! Gick kanoners! Fortsatte sedan med ett svettpass på åkern i den djupa snön, fin!

Penini fick en ordentlig galopprunda i skogen - härligt! Pigg o lycklig (va väldigt nära att bocka av mig idag kan jag säga)

Jag har fått energin tillbaka efter en tuff "julvecka"

Har hunnit med att skura lite i stallet, satt upp ett flertal whiteboardtavlor - TACK Krille samt märkt upp resterande boxar med nummer.

Imorgon är en ny vecka o ett NYTT ÅR!! Sanslöst så fort 1 år går när man har roligt!!!

Nu ska jag fixa lite på kontoret, käka mat o kolla film!


Kommentarer
Postat av: Annica

HEJ OCH TACK FÖR HÄRLIGA DAGAR! GOD MAT, HÅRT ARBETE o KLAPPAR SÅ FINA! Kramis Mor

2009-12-28 @ 09:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0