Corlensky G

Känns som om att det brinner i knutarna... Har jag fått för mig ngt så har jag det! Nu är det så att jag har möjlighet att låna ett sto för att betäcka med i år & hon brunstar typ nu!!!! Hästen står nere i Kungälv så jag har roddat lite med Ulle som bor där nere o har hästen nu - tack!
 Frågan är bara, Vad säger Krille?? Har inte riktigt fått ngt svar av honom ännu... Avvaktar & smörjer lite till!!!

Iaf är det så att stoet är ett Irländsk sto med 7 avkommor sedan tidigare (3 st dubbeldiplom om jag förstått det hela rätt???). Bra skalle & bra extriör på avkommorna :)! Så nu till min stora fundering, Corlensky G borde väl bli en bra pappa till mitt föl????



Läs mer om honom på www.waldhof.se

Kommentarer
Postat av: louise

han var ju dö snygg :)

2009-06-24 @ 12:50:17
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0