Solstråle

Ja tänka sig, idag tittade solen fram för första gången på länge länge - härligt! Planerade då genast att jag skulle upp till lösdrifterna o ta lite fina kort på era killar... Tyvärr så hade solen gått i moln o allt va bara grått o trist o lerigt igen men jag lyckades ändå fånga dom på bild :)

Sven o Zlatan    Hela gänget    Nazze    
          Zlatan o Sven             Hela gänget                      Nazze                            



Jerry "Praktikanten"

Musse    The King    Zadist    Salto
              Musse                    Holland "The King"             Zadist                                 Salto       

Blomman fick ett arbetspass på banan, övergångar, lite bommar. Galoppfattningarna är super nu :) Blir så lycklig när det går framåt!

Sigill skrittjobbades på banan (bäst o ta det säkra före det osäkra....) Kändes riktigt fin. Jobbade med bommar samt ngr övergångar till trav.

Hibbe = Piggelin!!! Ett riktigt svettpass i skogen. Puh, jag är helt slut i kroppen när vi är klara. Han ligger på, bockar o taktar - jag är inte van! Känns super!

Penini fick oxå ett pass på banan, även hon gör superfina fattningar nu - äntligen börjar arbetet ge resultat. Jobbade med bommar här oxå - kanon!

Cicada vilodag idag.

Persika, Devon fortsatta konvalecenter. 

Sandra o Alies ridit Jimbo o Catten, gått kanon!            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0