Regn o regn

Vilket väder, det här kan ju få vilken solstråle som helst att bli mulen!!!!

En bra dag idag iaf :) Började med en morgonrunda på Hibbe, han älskar när jag rider honom tidigt på morgonen. Idag va kanske inte den bästa dan för skogsridning... STORJAKT! Men vi höll oss till vägarna så det funka bra ändå. Kändes riktigt fin mot slutet.

Kl 10 kom en tjej o tittade på lösdriften för 1åringar. Klart intresserad o planerar att komma på måndag med sin lilla hingst, kul!

Mockade lösdrifterna (har nyinköpta kärror!!!), fodrade o visiterade. De är alltmer i sina fina "hus".

Strax e lunch kom Carina "kusinvitamin" (ja egentligen inte min kusin men mammas) på besök - kul! Stannade hela eftermiddan :)! Hjälpte till & kikade när jag red.

Jobbade Siggan på banan idag (plaskblöt!) Kändes mkt starkare idag än på länge. Trivs oxå super med sitt nya siliconbett! Tog ngr skutt oxå :) Härligt att vara tillbaka!

Då Penini kändes motsträvig igår så longerade jag henne idag, va verkligen suuuuperfin! Jobbar så bra i linan, kommer till riktig avslappning & arbete från start.

Badade Hibbe, smörjde, packade inför tävlingen, mockade osv innan det va dags för kvällsmat.

Imorgon bär det av till Enköping - Oktoberhoppet "Me like" Va flera år sedan jag va där, ska bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0