Svart dag idag

Dagen som började så bra fick ett tråkigt avslut!!!

Ridit alla hästar under förmiddan idag, samtliga i skogen, samtliga kändes helt ok.

Kl 8 imorse kom lastbilen o lastade av världens hög med sand till utestallets golv! Tack o lov slapp jag att ta reda på det... Fick hjälp! Blev kanonbra :) Ljust o fint o inga stenar att snubbla på!!! Jimbo fick en lampa oxå ovanför sin box.

Tvättat flera maskiner med leriga täcken idag - suck!

Tog emot en ny 1åring som ska bo tillsammans med de andra 1åringarna på Smedstorp, gick jättebra. Mockade ur båda lösdrifterna, vilket jobb!!! Musse o Zadist använder tyvärr silageplatsen till toalett...

Väl hemma igen va det dags att ta in mina hästar som fortfarande gick ute (går numer halvdagar i hagen då vi fått hagförbud på vissa!!!). Hibbe såg konstig ut när jag ledde in honom, jajamensan inte så konstigt halt på höger fram :( Rejält halt! Måste ha vrickat sig under ridturen imorse alt i hagen men hagen är en sjukhage på 5X5 meter så jag vet inte hur det gick till??? Alternativet är ju förståss att han vrickade sig redan igår på tävlingen men det inte visat sig föräns idag när han stått utan back on track i 8 timmar?? Ja vad vet jag - ingenting!

Trist som bara den, men det är väl bara vänta o se ngr dagar...!

Som sagt, jag som haft en toppendag i solen & känst mig så glad fick avsluta dagen lite sorgsen, min bästa bästa Hibbe!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0