Energi

Trots att gårdagen kändes tuff & tung hann jag med allt o lite till :) Detta gav mig sån oerhörd energi!!!!

Idag har det mesta gått lätt, stallet va klart redan 09,30 - frukost.

Jenny kom o hjälpte mig bygga bana till Sangria. Vad roligt det va att få bygga med de nya hindrena!!!

Hoppade Sangria, gick sådär SUPERKANONBRA! Red igenom banan vi kommer att rida på Kvalitetstävlan.

Jenny köpte lunch medans jag & Sandra satte igång o målade de gamla bommarna.

Käkade & fortsatte målandet, blir jättefint :)!

När hindren va färdigmålade & det va dags för att rida VRÄKTE regnet ner :( Ofrivillig men välbehövlig vila för Hibbe, WP & Penini. Borstade & ryktade ordentligt. Sigill fick massage.

Cicada & Jimbo vilodag idag (Jimbo vaccinerad igår).

Städat groomen & foderkammaren idag.

Stina här på kvällen & tränade - gick SUPER!

Avslutat kvällen med att göra nya foderlistor, hälsokort för hästarna samt rensat papper & pärmar!

Alla unghästar har det gott i hagarna - ägnar dom en extra tanke nu när regnet återigen står som spön i backen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0