Tidsoptimist

Inser just att jag fösökt tränga in hoppning nu på morgonen... Kommer inte att funka att lasta o åka iväg i
dag :(. Hur gärna jag än vill! Allt här hemma måste funka!

De sista dagarna har varit som alla andra, fulla :)

Fredagen ägnades mestadels i lastbilen... Red alla hästarna på morgonen, kondition i skogen. Hibbe såg till att jag fick känna på gruset oxå... Jenny fixade stallet!

Precis när sista hästen va färdigriden kom Devon, en 3årig valack från Lettland. Han ska bo här ett tag framöver :) Resan hade gått bra trots att det varit blåsigt på havet.

Lastade Sigill o for till Solvalla ATG klinik. Kan ju förstå varför det blev pannkaka i Sthlm. Sigill som är så otroligt hoppvillig kändes trött, tung & ovillig. Kanske inte så konstigt med kotledsinflammation i båda fram...? Förmodligen kommer detta från hennes rygg, mera massage, varma täcken samt mkt "dressyr" är receptet! Om 10 dgr hoppas vi vara igång igen. Resan hem hade jag kunnat vara utan i Sthlmtrafiken en fredag eftermiddag....

Jenny, jag o Sandra hjälptes åt att pyssla med hingstarna i stallet oxå. Sadlade, tränsade & promenerade en liten sväng :) Gick kanon!

Lördag

Nu är nästan alla hinder färdigmålade :) Jenny & jag slet som djur igår - blir kanonfina!

Alla hästarna ridna i skogen samt longerade - gått kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0