Träning träning

Känns kul att Banhoppningsträningen på Mörtbol är igång igen, nyttigt för både mig & hästarna! Idag va jag där med WP & Penini. Lärde mig massor om hur den stora killen fungerar - kul! Lyckad träning med båda!

Visningen av Nollan ikväll gick oxå mkt bra!

Jimbo, Hibbe, Cicada varit på skogstur.

Siggan & Persika vilat idag.

Gårdagen bjöd på många härliga skratt... Va ju o löshoppade Salto & Holland - de va så superduktiga! Men, jag, Jannica kanske inte är så superduktig filmare... Var gång jag trodde att jag slog på kameran stängde jag i själva verket av den & tvärtom!!! Suck - trött jag blir!

Aja, nästa vecka är det dags igen!

Jenny, Daniel här o grattade Krille. Käkade middag med tillhörande Princesstårta - TACK för en mysig kväll!

PS... Träskor el trässkor? Huvud el huvve? Blåst el blåsst? Kokar el kockar?? Många goa skratt kan man få när vi alla kommer från olika län... Go Södermanland!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0