Nya hästar

Vilken vecka, härlig!

Känns som om flytet infunnit sig :) Stallet är verkligen STORSTÄDAT, allt är skurat & rengjort in i minsta detalj! Tackar samtliga för hjälpen!

I måndags va vi på Rekasta med Holland, Talangjakt 2010 stod på schemat. Förutom att Holland hoppade!!! ur lastbilen gick allt bra. Hopptekniken måste dock bättras på med små övningar på hemmaplan inför nästa träff.

Kolla film nedan:
http://www.youtube.com/watch?v=F6KK6KYYNZs&feature=player_embedded

Magnums ägare Maria va här o kikade på när jag red Magnum. Hon red även lite själv!



Maria passade även på att knäppa ngr kort när jag red Holland på banan (tyvärr har jag gympadojjor på mig...)





Ridsprt va här o gjorde en artikel om vårt fikarum :) Artikel kommer i maj månads Ridsport Special.

Sigill & Jimbo varit iväg o hopptränat - gått kanon!

Övriga hästar har konditionstränat, klättrat samt jobbat på lina under veckan.

Onsdagskvällen avsattes till att hämta 3 st 3årsston på Hjelmskyl, ägs av Kim Larsson.






Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow !!!

Holland ser verkigen kanonfin ut under ryttare, men visst ser han "äldre ut" än sina bara 3 år =) Han passar verkigen med hoppsadel ;) Ser som sagt jättehäftig ut !

2010-04-01 @ 13:18:52
URL: http://corzette.blogg.se/english/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0