+ 10 grader

Första riktiga vårdagen idag tro? Fjärilar, myggor, flugor, solstrålar, rännilar, vattenpölar, tjälskador på vägarna - UNDERBART!

Började dagen tidigt som vanligt 05.00 ringde klockan - PIP!

Hann med lite skrivbordsjobb innan frukosten, skönt.

Red en långrunda på Penini - pigg pigg PIGG, riktigt fin när hon slappnar av :)

Jobbade Holland på lina i djupsnön i ca 15 min - piggelin även han - ÄNTLIGEN!

Tog en underbar tur på Bentley i solskenet - blev riktigt svett! Konditionsjobb! En väldigt snäll 4åring som klarar av att fortsätta lugnt o fint trots att vi blev omkörda av en stooooor HILUX med släp med vit prasslande pressening på!!!

Tog även en liten sväng på Magnum. En mkt snäll o modig 4 åring som är väldigt lite riden. Han gick fram överallt, vi både skritta o trava (med tillhörande bocksprång!).

Även Sigill fick sig en långrunda i det härliga solskenet - väldigt stark men riktigt fin på slutet! Konditionjobb!

Hibbe vilodag idag igen... :( Imorgon tar vi nya tag!

Senseo på promenad som vanligt!

Imorgon kommer Josefin så ska vi rida tillsammans, även Sandra kommer tror jag!?

Min underbara mamma har varit här hela dan - städat, tvättat, vikt tvätt & lagat mat - FANTASTISKT UNDERBART skönt att få lägga sig i en nybäddad säng med rena sängkläder! Tack min älskade mamma, det betyder så mkt att bli ompysslad!

Nu är det natten & John B som kallar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0