Fredag

Så är även denna dag till ända...

Idag har Siggan & Hibbe fått ofrivillig vila :( Hann helt enkelt inte - trist! Penini pigg o glad som vanligt när man rider, dvs "lite tokig"! Fort ska det gå... Bara o hänga på :) Hon känns riktigt fin nu!

Salto har lite vila, tror han är inne i en växtperiod & känns lite trött.
Musse likaså. Båda dessa ska kastreras på måndag samt dra ut vargtänder.

Red ut på en ngt "bråkig" Holland. Fått skor runt om idag. Kändes så skönt att kunna rida iväg även fast det va lite is på sina ställen. Holland förstod inte alls varför han skulle lämna sina kompisar idag o protesterade lite till en början men lugnade ner sig o gick riktigt fint efter ett tag - piggare :).

Bentley vilodag efter en lite jobbig skoning.

Ny hingst i stallet - Magnum.



När mörkret lagt sig passade jag på att pyssla med alla hingstar på Torp. Friserade o ryktade - så mysigt!

Imorgon kommer min underbara mamma o hjälper mig med huset - Fantastiskt skönt!

I skrivande stund sitter Mattias o Krille o spelar Play Station, själv ska jag knyta mig!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0